Mar 27, 2009

seçim öncesi tarifem politikcell

zilyon tane insan evladı, insan çocuğu ve insan bebeği yeniyıldan önce yeni kanunu hışmına uğramamak için sigortalanır, baban naif bir milletvekili de sana bırakacak bir gemiciği bile yok iken; sen yurdun diğer insanları gibi çocuklarını sigortalamak istemez miydin? deden eski milletvekili olsa nolucak sen 50 yaşına geldiğinde? rte'nin bundan sonraki yedi kuşağı doyaracak kadar serveti olmuştur heralde.

yemeyen milletvekilinin çocuğunun derdi devletin ona ödeyeceği sigorta primindedir. sırtına yaslanılmayan dedenin torunları sigortalı işçidir.

halk içinde bu kadar temiz yüzlüsünü görseydim ben halk derdim. o bizden biraz yüksekte.

demiyorum ki çocuğu ayrı babası ayrı torunu apayrı. ama öyle de düşünmüyorum. misal oğlun birini öldürürse, senin suçu örtbas etmen de katillikle eşdeğerdir.

0 yorum: