Jan 8, 2009

höt

kriz yüzünden memleketlerine dönen insan sayısını vermişler. aile sayısı 500 küsür, kişi sayısı 3800 küsür.

tarkan'ın genetik hastalığı nedir diye bir başlık takip ettim, genetik kolesterol hastalığı varmış. benim değerli vaktimi boşa harcıyosun tarkan!

iş hayatı beni online gazete okumaya sürüklediğinden beri her hafta bi kaç kere beyaz'ın yeni ilişkisi haberi okuyorum. adam haklı. ama şimdi okudum gene doğru demiş. sırf beni göt etmek için olabilir.

yılmaz güney'e vatandaşlık verilmesi konusunda bütün faşistler tabii ki verilsin diyo saygıda kusur etmemek adına, bi tarık akan çıkmış yılmaz güney'in umrunda olmazdı diye. bunu benim gibi çok karizmatik bulan birkaç tane daha özenti bekliyorum.

sağlık bakanlığı logo tasarım yarışması açmış. 2300 mü ne logonun hiç birini beğenmemiş ve ödül vermemiş. ama telif hakkı onda olduğundan kullanıyomuş. vay be.

ingilizce kelime dağarcığını geliştirmek istiyorsan buildingdesign oku. pakistanlılar mı yabmış bu siteyi anlamadım. amin maalouf'un fransızcasında, radikal'in türkçesinde hissettiğim o şeyi hissettim. şey en uygun kelime değil tabi ama aklıma gelmeyenin ilk yedeki.

ergenekoncu diye yargılananların avukatları "çok soğuk" diye serzenmiş hürriyet'de de -bu yeni dilbilgisi kuralını kabul etmiyorum ben- "işte otel gibi" diye fotoğraf koymuşlar. kalorifer fotoğrafları, derecelerini gösteren zamazingoların fotoğrafları falan. ayrıca oraya oymalı kakmalı seramik koyan kimin akrabası?

fransız selebritilerinde cinayete eğilim var. carla bruni'nin o kadar atraksiyona rağmen hala sağ olması şaşırtıyor.

bi de kriz yüzünden şu diziler kaldırıldı ya. oh be.

7 yorum:

Unknown said...

is?
"ne is"?

enola is gay said...

mimarlık sektöründe istihdam etmekteyim. brigitte webering.

Unknown said...

vay,
sen de.
brigitte.

rum mit tee.
kolay gele.

enola is gay said...

ben zaten since 2005. kulağıma fısıldamışlar.

danke.

melkur said...

şimdi havadurumu?

enola is gay said...

verdim mikroklima haberi. nezarathaneden.
içerdeyim.

melkur said...

iyiii.. içerde adamımız var artk