Oct 20, 2008

çok mutluyum atam

hande: ataya oynadın kazandın kızım
me: ahaha
ya o çocukluğumdan beri benim yanımda
rüyamda görüosam iyi bişe oluo falan
hande: ben de ondan medet umucam artık
zaten keyif adamı
içki içmeyen adam dertten anlar mı:P
me: ahahahahahehaıruatgerhıjekrjhıgutfraeraeraeraer
allah naabmasın ya
tööbe tööbe
hande: he he
me: ahaha
hande: ben de kızdırıyorum de mi hak ediyorum
me: bilmiorm komiksin

1 yorum:

lou salome said...

yukardakiyle arama blog sokuyosun
üçümüzden birimiz çarpılıcaz..
bilmiyo da sevdiğimden uğraşıorum:p